Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 20 juni 2014

product in de kijker - juni - uitwerking 4

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een mal van Joy!
Zoals jullie al weten ons product van de maand, je kan ALLE paarse Joy! mallen nu kopen met een korting van liefst 30% !!! En vergeet ook niet dat je op AL je aankopen in de winkel steeds 5% korting krijgt via het punten systeem. 
Dus geef toe een super promo en vooral vele toffe mallen zijn er te vinden ….. zoals dit leuke accordeon malletje. Heel plezant voor een lay-out of zoals ik gedaan heb …om een mannenkaart te maken. De accordeon kreeg een laag embossingpoeder, ik vond dat wel passen.
Verder vind je op mijn kaart nog een stans van Tim Holtz,textuur pasta,zwarte glitter spray die ik heb laten naar beneden "lekken". En het toffe papier is van Authentique.

Even een duidelijker beeld van de stans van Tim Holtz die ook wat glitter kreeg met Glitter Glam van Tattered Angels.
Daaronder een foto van het omgeslagen hoekje papier in de linker bovenhoek van mijn kaart, hierop bracht ik doorzichtige Distress Crakle paint aan van Tim Holtz en daardoor lijkt het of mijn eenvoudig zwart papier, leder is geworden.Een eenvoudige en makkelijke manier om een heel tof effect te krijgen, dit is ook heel mooi als je dit op een foto aanbrengt voor een instant vintage effect.


Groetjes Peggy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten