Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 30 januari 2015

Fairy dust

Vorige zomer mocht ik jullie (toen nog als Mystery guest) samen met Els tonen wat je allemaal kan maken met de Lavina stempels.  Ook nadien heb ik nog enkele kaartjes gemaakt met deze leuke stempeltjes.


Deze leuke stempels bieden ontzettend veel mogelijkheden.  Zo maakte ik een leuke tag die je kan gebruiken als cadeaulabel maar hij kan ook perfect dienen boekenlegger.




Ook kaartjes maken kan natuurlijk.  Voor de achtergrond gebruikte ik telkens de verschillende inkten van Adirondack.  De Lavina stempels werden gestempeld met Versafine.  Hierbij gebruikte ik vooral zwart, maar ook accentjes in een andere kleur zijn mooi.  Deze Versafine inktjes kan je nog tot morgen verkrijgen als product van de maand met de actie 4 + 1 gratis.

De eerste maand van 2015 zit er al bijna op.  Het design team is achter de schermen al volop bezig met enkele voorbeelden voor het product van de maand Februari.  Binnen enkele dagen komen jullie te weten wat we in februari voor jullie in petto hebben!

Groetjes
Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten