Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 2 januari 2015

Product in de kijker - januari - uitwerking 1

Hallo iedereen


vandaag stel ik jullie ons product in de kijker voor van de maand januari.



De maand januari is het moment om je inktjes aan te vullen!  Alle kleine inktpadjes van versafine, versacraft, memento dew drops, color box eyes,...  doen mee aan de actie 5 kopen + 1 gratis.  Op voorwaarde dat je verschillende kleuren koopt, de merken mogen echter gemengd worden.  Het goedkoopste inktpadje is gratis.




Er zijn zoveel mooie kleuren bij de verschillende merken.
Ik koos voor de eerste kaart voor de versafine inkt Crimson Red om de achtergrond stempel te stempelen.


De achtergrondstempel is "Friend Definition' van Hero Arts.  De vogel is uitgestanst met een Tim Holtz mal.  De tekstballon met de muzieknoot er in, heb ik gewoon met Word gemaakt, afgedrukt en uitgeknipt.  De kleine tekststempel is van Hero Arts.  De basiskaart is gemaakt met kraft cardstock van JoyCrafts!

Voor de tweede kaart koos ik 3 verschillende kleuren Memento Dew Drop inkt om de uiltjes te stempelen.



De uiltjes zijn uit een set van 4 houten stempels van Hero Arts.  Het ruitjespapier is van een oude kerstlijn van Echo Park.  Het lint, het bedeltje en de washitape zijn uit eigen voorraad.  De tekststempel is van Whimsy Stamps en het radertje is uitgestanst met een malletje van Xcut.  De basiskaart is gemaakt met kraft cardstock van JoyCrafts!

Om de tekstjes te stempelen koos ik uiteraard voor zwarte versafine, die heb ik in het groot omdat ik die veel gebruik.  De andere kleuren heb ik allemaal in het klein (alhoewel de zwarte memento heb ik ook in het klein!)



Kom zeker deze maand eens een kijkje nemen in de winkel en neem je favoriete kleurtjes mee naar huis.  De andere DT-leden zullen in de loop van deze maand ook nog hun uitwerkingen tonen en die kan je dan ook in de winkel bewonderen.

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten