Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 6 januari 2015

Hieperdepiep!

Hallo allemaal

nu de feestdagen voorbij zijn, wordt het tijd om nog eens iets anders te maken.  Ik zag een tijdje geleden dit geweldige stempeltje van Scrapberry's en kon er niet aan weerstaan.






Zoals gewoonlijk kleurde ik het plaatje in met mijn copics.  ik ben gek op de oud roze kleurencombinatie van het jurkje!  Het kroontje werkte ik nog af met stickles.
Links bovenaan gebruikte ik een mal van Lalaland.  Ondertussen hebben ze een nieuwe vlaggenlijn, maar ook de oudere versie blijf ik geweldig vinden.


Natuurlijk kan een tekstje niet ontbreken.  Omdat ik het wel leuk vind om het tekstje wat extra te geven, koos ik ervoor om het te stempelen met versamark en dan af te werken met embossingpoeder.  Deze tekst is een stempeltje van Joy! crafts.





Achter het tekstje komen enkele 'sprietjes' tevoorschijn.  Deze zijn van Wild Orchid crafts.





Tot slot nog een foto van het hele kaartje.  Ik gebruikte hiervoor design papier van Maja Design en cardstock van American crafts.  De bloempjes die je links onderaan ziet zijn ook van Wild Orchid crafts.


Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren. 

Groetjes
Natalie

2 opmerkingen: