Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 15 augustus 2018

Art journal 4 pagina's.

Hallo allemaal ,

Vandaag laat ik jullie enkele pagina's in mijn art journal zien .
Om te beginnen heb ik met een perfect tears lat 4 op een volgende pagina's afgetekend en weg gesneden .
Ook met deze lat heb ik een extra rand gezet om daarna met een marker te versieren .
De eerste pagina's zijn met distress oxide en templates bewerkt ,
daarna nog wat stempels hier en daar .


De bloemen had ik nog ingekleurd liggen en paste er perfect bij . 

Voor de derde pagina heb ik wat gehandletterd , zelf ben ik er niet zo tevreden van . 
het word echt nog veel oefenen . 


De laatste pagina is dan weer met dylusions paint , zoals de pagina nu is blijft ze waarschijnlijk niet . 
Nog niet helemaal tevreden dus , maar dat is nu eenmaal het voordeel in een art journal leg het even weg en voeg volgende keer nog iets aan toe als je een idee hebt . 



Ik hoop jullie inspiratie te hebben gegeven om ook aan de slag te gaan . 

Groetjes Ann






Geen opmerkingen:

Een reactie posten