Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 16 augustus 2018

Bloemen kransjes

Hallo


Een hele leuke techniek om een one layer card te maken.
Voor deze techniek komen de blank masks heel goed van pas.

 
 

Ik stansde er een cirkel uit en kleefde die op m'n dcp papier.


Dan kies je allerhande kleine bloemen, blaadjes, takjes, stipjes, ... om mee te stempelen.
Je stempelt nu en dan eens half op je cirkel. In mijn voorbeelden gebruikte ik telkens 4 kleuren inkt.


Als basis kaart gebruikte ik het mooie cardstock van lawn fawn: Narwhal.  Het zelfde kleur gebruikte ik in inkt voor het tekstje.
De stempels die ik gebruikte voor deze techniek zijn van Hero Arts: birds & blosssoms.


De inkten voor de paarse versie zijn van Hero arts: Hydrangea color layering cubes.
Voor het andere kransje waren ze ook van Hero arts: bubble gum, soft blossom, butter bar en wet cement.
De tekst in het kransje komt ook uit het stempelsetje.

Geniet van deze kleurige creaties.
groetjes
Isabelle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten