Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 6 augustus 2018

Ecoline en washi

Hallo allemaal ,


Voor deze kaarten ben ik aan de slag gegaan met mijn ecoline brush pennen .
Ik starte met een vel aquarelle papier dat ik met washi tape beplakte , zonder te veel bij na te denken .

Daarna kleurde ik de vakken in met ecoline . Ook nu weer zonder te veel bij na te denken welke kleur waar .


Washi tape verwijderen en kaartje aan elke kant een beetje bijsnijden zodat het de juiste afmeting heeft . 
Bijpassende kleur cardstock uitzoeken en in elkaar kleven . 
Ik zocht tussen mijn tekststempels iets geschikt en deze van Marianne design past er mooi in . 




Omdat ik deze techniek eigenlijk wel ontspannend vond heb ik er gelijk nog een paar gemaakt . 
Maar bij deze zette ik met zwarte stift rond elk vakje een lijn en dat geeft weer een heel ander effect . 

Gebruikte materialen:
Ecoline brush pennen : 202_236_237_311_334
Aquarelle papier 
Cardstock uit voorraad 
Fuweelpapier 
Tekst stempel Marianne design en MFT 

Ik maakte er ook nog met andere kleurtjes en die laat ik in een van de volgende berichtjes zien . 



Groetjes Ann 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten