Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 29 augustus 2018

Kaartjes voor een goed doel .

Hallo allemaal ,

Een goede vriendin van mij heeft een kattenopvang en omdat dit handen vol geld kost organiseert zij alle jaren een poescaffee .
De opbrengst gaat dan volledig naar de opvang .
Omdat ik haar wou steunen heb ik voor een hele hoop kaartjes gezorgd die ik dan heb gedoneerd zodat ze deze kan verkopen .
Voor deze kaartjes ben ik aan de slag gegaan met deze Distress oxide .


Ik maakte er allemaal achtergrondjes mee om er daarna de volgende kaarten met te maken . 
op de foto maar enkele voorbeelden .  

Door het jaar heen kleur ik af en toe wat extra stempels in en die hou ik dan bij in een doosje , ik heb hier nu gebruik van gemaakt , waardoor ik natuurlijk de gebruikte materialen niet kan vermelden . 







Op deze manier je hobby combineren voor een goed doel is extra leuk . 

Groetjes Ann 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten