Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 6 maart 2019

Kadoosje

Hoi allemaal,

Best wel spannend, mijn eerste blogpost als gastdesigner. Ik wil jullie laten zien dat je met een
snijmal voor een kaart ook wel andere dingen kan doen.
Ik gebruikte een snijmal van Studio Light en maakte er een leuk doosje mee om chocolaatjes in te
steken. Met het mooie papier van Lorelaï Design kan het haast niet verkeerd lopen.
De bloemetjes maakte ik met een snijmal en mold van Heartfelt Creations. Toen ik de restjes
wegruimde, kwam ik op het idee om deze op te krullen en mee te gebruiken.



Gebruikte materialen:
Papier Lorelaï Design: “Parfum de roses”
Snijmal Studio Light: Stencil SL 100
Bloemen Heartfelt Creations: snijmal en mold “Lush Lilac”
Cardstock Vaessen: Florence kleuren Black en Clay

Groetjes van Patricia

3 opmerkingen:

  1. Heel knap gedaan, je kan er aan de ene zijde een houten of plastiek lepeltje en vorkje in doen met servet en aan de andere zijde een zakje thee of koffie melkpoeder en suikerof zoetmiddel,heel leuk om iemand te bedanken of zomaar te geven.

    BeantwoordenVerwijderen