Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 2 maart 2019

Vier op een rij, Lorelaï Design

Als tweede kaart in mijn reeks met het Lorelaï Design papier laat ik jullie een easelkaart zien.


Opnieuw ben ik aan de slag gegaan met een combinatie van Heartfelt Creations en Tonic Studios mallen.
Met de Fanciful Floral posy pillar strips die set van Tonic heb ik de border gemaakt om ervoor te zorgen dat mijn kaart rechtop blijft staan. Hiervoor heb ik deze border 4x gesneden uit gewoon wit cardstock en deze op elkaar gekleefd. Zo lijkt het wel een border uit karton en is hij stevig genoeg om de kaart zonder problemen rechtop te houden.


Voor de afwerking van de kaart heb ik simpelweg het stuk met de bloem op het design papier uitgesneden als basis en een kader gemaakt met een mal van MFT op dezelfde manier als de border onderaan, dus vier lagen wit cardstock op elkaar. Enkele restjes van het design papier opgerold en een touwtje eraan als een leuk extra embellishment. Verder een tag uit het papier pakket en enkele bloemen uit het design papier met de Heartfelt creations Lush Lilac, stempel, mal en mold. Op zich dus een vrij simpele kaart die snel klaar is, maar door het prachtige papier toch elegant.

Gebruikte materialen:
MFT-806 Stitched mini scallop square

Ik hoop jullie volgende week zaterdag weer terug te zien hier op ons blog voor de volgende kaart in deze reeks.

Els


Geen opmerkingen:

Een reactie posten