Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 20 maart 2019

Kijkdoos-kaart

Hallo iedereen

Vorige week kwam het super mooie designpapier van Lemoncraft in de winkel samen met nieuwe mallen van Dutchdoobadoo.  Daar moest ik meteen mee aan de slag.  Het was moeilijk kiezen welke van de nieuwe paperpads ik zou gebruiken maar uiteindelijk ging ik aan de slag met  "Grow old with me".




Ik gebruikte een DDBD mal en maakte een soort kijkdoos.  Ik bekleedde de voorzijde met een bloemenrand en de achterwand met bomen. De bloemenrand stanste ik tweemaal uit, 1 keer groen en 1 keer in designpapier. Om er een passend geheel van de maken kleefde ik de bloemetjes van designpapier op de groene stengels.  Tussenin gebruikte ik een deel van een tafereel uit een oudere  paperpad van Heartfelt Creations. Hier en daar bracht ik aan de buitenkant nog zelfgemaakte tulpen aan.

Ik hoop dat ik jullie een beetje kon inspireren.

Gebruikte materialen:
Papier LemonCraft “Grow old with me”
Dutch Doobadoo “Fold art Oval A4 470.713.704"
Snijmal bloemenrand Craft Emotions
Snijmal bomen Noor Design
Papier binnenin Heartfelt Creations
Snijmal tulpen Heartfelt Creations
Cardstock Vaessen Florence

Creatieve groetjes
Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten