Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 13 maart 2019

Wood collection roos

Hallo allemaal,

Toen ik vorige week in de winkel ging helpen inpakken werd ik helemaal verliefd op een roos uit de nieuwe wood collectie.
Ik begreep dat het geen makkelijk product was omdat de roos vrij groot is om te verwerken. Maar toch ging ik de uitdaging aan en dit is het resultaat.





Ik matte de roos op 2 kleuren Cardstock en kleurde het hout met een passende inkt. De hoekjes versierde ik met hout restjes. Verder nog een stempel en de kaart was klaar.

Gebruikte materialen:
Chalk ink Hero Arts "Pinch"
Florence cardstock Cassis en wit
De roos uit de wood collectie.

Groetjes,
Patricia

1 opmerking: